Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, July 12, 2010


misi bermula


Jom..misi buat preparation masih diteruskan..jom jalan2!!

Degem lagi..


zuzu & encek tunang

seperti yang dah di plan.. kan zuzu dgn encek tunang telah pergi ke Degem Ampang untuk tempah bracelet zuzu dan cincin untuk encek tunang & amik ukuran jari encek tunang tapi dlm masa yg sama, zuzu masih lagi mencari cincin ( untuk zuzu ) yang berkenan kat degem tu..tapi takde satu pun yg menarik minat zuzu...huhuhuhu. Terima kasih pada mama a.k.a my auntie yang sudi melayan kedatangan zuzu & encek tunang...layanan memang tip top!



layanan memang tip top


try, try & try lagi~weeeeee



balik jom...

Langsir


~my lovely mom~

Last2 zuzu, mak & kaklong zuzu pergi ke NagoyaAlam Sentral Shah Alam untuk cari kain langsir..agak pening juga la nak cari langsir nie..huhuh..nasib baik la kaklong & mak zuzu byk membantu..thx mak & kaklong!! Mula2 ingat nak suruh mak zuzu jahit je langsir nie..tapi bila difikirkan balik zuzu tempah terus je senaang..so beli kain langsir + hiasan dia + tempah = Rm900.00++. tak sampai 1K pun..fuhhh lega..complete 1 rumah...so, mak tak payah pening2 k..



warna xsama la...ini bukan pilihan zuzu =(

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails