Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Sunday, July 25, 2010

74 Hari Lagi????

betol ke 74 hari lagi..zuzu rasa mcm lambat lagi zuzu nak kahwin..kira punye kira tinggal 74 hari lagi??????????????? mcm xpercaya..sometime excited, kdg2 happy, kdg2 takut, kdg2 gelisah....kdg2 sedih byk sgt fikir..akibat sibuk sgt buat preparation, kdg2 zuzu takde masa utk rest..time tgh tulis entry ni, zuzu selsema & sakit tekak..thn ni kerap sgt pulak selsema..demam..sebenarnye zuzu ni jarang n susah nak kena selsema ke, demam ke..dlm setahun tu sekali je..tapi thn ni rasanye dah lebih 2 kali rasanye..n kerap selsema..huhuhu..mudah2an Allah akan bagi kesihatan yg sempurna utk zuzu menjelang perkahwinan zuzu nanti..amin..InsyaAllah

mcm2 zuzu rasa sejak kebalakangan ni..bila mlm pun susah nak tido..gara2 pk pasal wedding yg makin hampir....

EXCITED
  • sebab perkahwinan ni dinantikan oleh setiap org..sume org akan rasa excited utk jadi pengantin..berbulan2 rancang majlis, dah tentu excited kan? lagi2 time tu sume berkumpul, baik saudara mara mahupun rakan..sume nak tgk wajah pengantin.
HAPPY
  • sebab kite dpt hidup dgn org yg kite cinta & sayang..nak buat apa2 pun tak takut sebab sentiasa ada org disisi kita..bila tido ada dia, bgn tido ada dia, bila sakit ada org jaga..rasa sgt happy sbb kasih yg disemai akhirnye bersatu..
Takut
  • Sebab tanggungjawab makin besar..kalau dulu sume benda buat utk diri sendiri..tapi bila dah kahwin nanti kena amik kira pasal suami juga..
  • pastu takut juga tgk keadaan sekeliling yg berlaku pada pasangan suami isteri lain..mcm2 berlaku. yang paling zuzu takut penceraian & penderaan..mudah2an Allah jauhkan perkara ni berlaku dalam hidup zuzu....
GELISAH
  • mungkin terlalu byk fikir..antaranye dari segi persiapan A to Z...takut kiranye ada yg missing..rehat tak cukup..stress dibuatnye..
SEDIH
  • sebab pasni kite dibawah tanggungan suami..duduk dgn suami..selama ni mak dan ayah yg besar kan zuzu..bila dah besar ni nak kahwin, kena ikut suami..walau apa pun jasa mak dan ayah takkan zuzu lupakan sampai bila..zuzu syg sgt keluarga zuzu..terutama mak, ayah dan adik beradik zuzu (tetiba mengalir pula air mata ni time tulis entry ni)

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails