Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, July 28, 2010

ikan patin + siput sedut

Pas balik dari Pejabat Agama Islam Daerah Kuala Selangor, zuzu dan encek tunang singgah jap kat TTDI Jaya Shah Alam untuk isi perut...first time dalam life zuzu, zuzu makan ikan patin + siput sedut...
"ayg tau tak ikan apa ayg amik tu?"..encek tunang tanye zuzu..
zuzu jwb dgn selamba...."tau, ikan patin.."

encek tunang tercengang jap..sebab sebelum ni dia tau zuzu tak mkn ikan patin..zuzu pun tak tau ntah mcm mana zuzu blh nak mkn ikan tu..tapi bila dah mkn, ermmmm sedapnye..rasa esok mcm nak cari ikan patin lagi...encek tunang sgt lah suka ikan patin..makanan kegemaran dia nie..encek tunang asyik tersenyum je tgk zuzu dah blh mkn ikan patin..heheheh. satu lagi encek tunang amik siput sedut...zuzu pun nak try la mkn kan..encek tunang siap buat demo cara sedut siput tu...hahha..yg paling kelakar first time sedut, tak keluar2 isinye..bila sedut kali ke-2, baru kuar isinya..pastu bila sedut lagi trus dah taknak kuar isinye..adala beberapa kali kuar isi..yg paling zuzu tak blh lupa, ada sekali zuzu sedut siput tu, siap kuar bunyi kuat plak mcm muzik...encek tunang pandang zuzu sambil tersenyum...hahaha..malunye zuzu ^..^

2 comments:

  1. aduh malunya..tp lama2x dah selalu dgn tunang, xpe...mcm kak mia ni bercinta 6 tahun mesir-malaysia..tapi x nah dating langsung..x kenal sgt tunang secara real...suke dgr cite b2b nie

    ReplyDelete
  2. Dah hmpir 7 thn zuzu knal encek tunang.. Malu tu adala ckit2.. Hehe. Kak mia xpnh dating langsung? Jauhnye mesir-msia.. Xrndu ke? Mesti menarik kisah cinta kak mia & tunang kan?

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails