Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, March 29, 2012

Kalau Mommy Pergi Buat Selamanya

Mommy always love zara

Tetiba mood nak menulis blog datang., tp kalini hanya luahan hati zuzu..
kdg2 penah terfikir, kalau la suatu hari dalam masa terdekat ni ditakdirkan zuzu pergi buat selama2nya, mcm mana dgn zara?? Memang ramai sayangkan zara tapi mampukah mereka syg zara seperti mana zuzu sygkan zara? Hati kecil ni kdg2 terfikir kalau zuzu dah xde...
>macam mana zara nak menyusu sbb zara hanya nak susu mommy..
>mcm mana zara nak tido tanpa mommy sebab setiap mlm zara mesti nak peluk mommy dan nak mommy belai2..

>mcmmana zara nak tinggal dgn org lain sbb 24/7 zara sentiasa dgn mommy, mommy bwk walaupun kuar jumpa client

>mcmmana zara nak berhenti menangis?? Sbb hanya dengan mommy zara akan berhenti menangis


Ya Allah xdpt digambarkan keadaan zara kalau zuzu dah xde kat dunia lagi, kerana setiap apa yg zuzu buat hanya untuk zara dan setiap apa yg zuzu lakukan zara sentiasa disisi zuzu

Ya Allah panjangkan umurku untuk menjaga anugerah dan amanahMu ini..
Zara Adriana Alisha

Mommy sgt sayangkan zara.. Sangat..sangat! Selagi mommy bernyawa mommy akan lindung zara dan bg sepenuh perhatian dan kasih sayang untuk zara. InsyaAllah mommy akan lakukan yang terbaik untuk zara

*mencurah2 air mata ni saat menulis entry ini.








3 comments:

  1. sdihnya zuzu!!nk nanes jugak... >_<

    ReplyDelete
  2. yun~masa zuzu tulis, air mata zuzu deras mengalir..xdpt bygkan andai tiba saat itu..huhu

    ReplyDelete
  3. Salam zuzu, i can really feel u. I pun ade fikir mcm ni n mesti nanges. Lili pun 24/7 dgn i. Still bf. N so far lili tak pernah tdo tanpa i n berenggang. :(

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails