Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, May 12, 2010

~thanks b~




zuzu happy sgt..encek tunang buat surprise utk zuzu..masa dlm kereta encek tunang pasang cd..bila dgr je lagu2 dlm cd tu, sume lagu favourite zuzu..zuzu pandang la la encek tunang, pastu trus encek tunang ckp "b buat cd ni khas utk ayg"...waaaaaaaaaaaahhh..terharu sgt..thanks b..syg b sgt!...masa tgh taip entry ni, zuzu tgh dgr cd yg encek tunang bg tu..

"b, thanks sgt kerana syg ayg..hanye b je faham ayg punye perangai ni kan..b je yg tahan dgn sikap ayg yang kuat merajuk ni (hehe..bkn apa..nak manja2 je) ;-)
kalau kite bergaduh, b selalu beralah...cian kat b..ngade2 kan ayg nie..tapi takpe, satu je matlamat ayg, ayg nak jadi isteri yg baik utk b..terima kasih b kerana menerima kelemahan dan kekurangan yg ada pada diri ayg...ayg akan perbaiki..love u so much"

ini lah antara aksi2 zuzu yg tgh merajuk dgn encek tunang..(taknak pandang dia pun masa dia amik gambar...ngade2 kan..hehe..sekali-sekala)

bila zuzu merajuk je, tabiat zuzu mesti taknak angkat hp..(ramai wanita kat luar sana buat mcm ni kan???)....hehehe






5 comments:

  1. WAH.. PADAI MAJUK YE.. hehe anyway shweet sgt korang.. jelesh.. hope kekal ke akhir hayat..

    ReplyDelete
  2. hehe..nanie pun akan rasa sume ni kan..hopefullu kekal ke akhir hayat..aminn..doakan kami ye dear

    ReplyDelete
  3. huhuh bf aku yg sll x nak angkat fon kalo majuk.. pastu off hp.. bikin aku panas jerk .. ehhe salam singgah nice blog ..

    ReplyDelete
  4. bella~thx visit my blog..yeke? terbalik plak..hehe..biasa la..merajuk takpe tapi biar bertempat..btol x?

    whomyra~thx dear

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails