Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, May 18, 2010

abang dan adik


Firstly, masa mula2 zuzu tgk gmbar ni.., zuzu sayu + happy sgt melihat keakraban seorang abg dan seorang adik..actually gambar yg zuzu upload ni adalah gambar encek tunang dgn adiknye ~ayn~..tgk gambar ni, comel sgt kedua2nye....sememangnye, zuzu tahu encek tunang sgt sygkan adik2nye...walaupun masing2 ada ego..hehe (jgn mara ye ayn)..sepanjang kenal dgn encek tunang, zuzu tahu sifat kasih syg yg ada pada encek tunang tu terlalu tebal..sebab tu la zuzu syg dgn encek tunang.. walaupun mcm2 dugaan, kami berjaya tempuhi bersama2..
bila tgk gambar tu, terdetik kat hati ni, bila zuzu dah kawen nanti, zuzu pun teringin nak melihat keakraban anak2 zuzu antara satu sama lain..kalau dapat sepasang pasti cutee kan..(tgk la seperti encek tunang dan adiknye tu)..i like =)...suka sgt dgn pic tu...rasa mcm nak frame kan je








No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails