Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, June 22, 2010

kenduri kawin

thn ni byk sungguh jemputan kawin..terutama sedara mara & kwn2.. bulan lepas je 2 org adik sedara zuzu dah selamat pun berumahtangga..sorg di melaka & sorang di shah alam..
wedding ina ~shah alam~
bersama pengantin

encek tunang sentiasa disisi

tema colour pengantin adalah hijau..haha nak tau x, zuzu jadi pengapit pada adik sedara zuzu nie..hehehe..masa kenduri ni ramai juga sedara mara dtg..sgt meriah..tapi kesian bapa si pengantin, sampai pitam dan dah tak larat layan tetamu..

wedding taufiq ~melaka~




yg ni pun sorg lagi adik sedara zuzu..dah kawin pun dia..kenduri kawin kat melaka..tema gold colour..after kenduri zuzu n fmly singgah kampungjap..bila kat kampung, ayah pun order 10 btg bunga api kat abg sedara zuzu untuk mlm berinai zuzu nanti pastu singgah kampung kitorg jln2 kat kota melaka..walaupun ayah zuzu asal dari melaka, tapi kitorg jarang jln2 kat kota melaka..so apa lagi roda2 la kota melaka..sempat juga kitorg naik beca..mlmnye plak pak itam belanja asam pedas..sedap sgt!

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails